Texten berör ..

Den här texten är ifrån en låt och
den påminner om saknaden av min farmor.

När något händer och de känns så kallt
de ända man ser är mörkrets fall
jag försöker se upp till himelen nu
men ja kan inte se dig något mer
och ingen kan någonsin ta din plats i mitt liv
vad ska jag göra utan dig

Jag gråter ofta

och vad ska jag göra utan dig
alla minnen när du såg i mina ögon
och inget kan få dig tillbaka nu
när allting var som svårast för dig
sa du adjö och lämna oss kvar
mina tårar faller

för min saknad är så stark
så mycket tid du hade men nu är det över
ännu ser jag dina trårar
ännu hör jag din röst
jag kommer ihåg ditt leende
jag kommer aldig lämna dig

jag gråter ofta
vad ska jag göra utan dig
alla minnen när du såg i min ögon
inget kan få dig tillbaka nu
nej inget kan få dig tillbaka nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0